torstai 22. joulukuuta 2011

MOIKKA TAAS!

MOI!!! Oletteko te olleet PRO Hotellissa??? No minä ainakin olen. Oikeasti menkää kokeilemaan minun WIRED-Rataa. Ja käykää myös minun ravintolassa sekä kaikissa muissa minun huoneissa. Ja sitten muihin aiheisiin. Tietääkö kukaan vieläkään miksi PRO ei melkein joka toinen päivä toimi??!! Nyt se sitten alkoi oikeasti ärsyttää. Aina kun odottaa kauan (Kun Hotelli ei toimi) niin se tulee takasin Hahmosivulle. Ja kertokaa ihmeessä Käyttäjänimenne niin pyydän teitä kaveriksi. Ja miä pidän tästä lähtien joka vuosi ''Paras Huone'' kilpailun blogissani. Kertokaa minulle hienoja huoneita ja hienoin voittaa. Laitan tänne joka vuosi voittajahuoneen kuvan. Mutta en laita omia huoneitani.

2 kommenttia:

  1. Pro Hotelli poistui 5.9.2013 :(::(:(:(:(:(:(:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä vaa, en oo pelannu 2 vuoteen koska tajusin että KAIKKI HABBOON liittyvä on paskaa. Nykyään pelaan muita pelejä.

      Poista